Etusivu > Podcast-jaksot, Raha & Talous, Uutiset > #25: Juhani Lassila, Sulake ja Asmo Halinen, Aapeli virtuaaliostamisesta

#25: Juhani Lassila, Sulake ja Asmo Halinen, Aapeli virtuaaliostamisesta

Virtuaalituotteiden ostaminen hämmentää yhä useimpia. Pääsiäisenä nousi otsikoihin ruotsalaistapaus, jossa teini on saanut aikaan 35 000 kruunun (3700 euron) kännykkälaskun. Sulakkeen viestintäjohtaja Juhani Lassila ja Apajan (Aapeli/Playray) palvelujohtaja Asmo Halinen keskustelevat Sula Pinta – jaksossa #25 virtuaalituotteista ja – ostamisesta.

n. 7 min: virtuaalituotteet vs. reaalituotteet; virtuaalisen huonekalun ekologinen jalanjälki on pieni, mutta auttaako se jos siitä ei saa paperikuittiakaan?

n. 14 min: lapsille suunnattujen nettipalveluiden turvarajoista, mainonnan eettisyydestä

n. 25 min: virtuaalituotteiden omistamisen sietämätön keveys

n. 31 min: virtuaalituotemarkkinoiden tulevaisuudesta: milloin saamme nähdä veroilmoituksessa ammattina ”virtuaalipizzanpaistaja”?

n. 38 min: kauheesti kamaa vai siistit bileet – miten virtuaaliyhteisössä luodaan mainetta

n 45 min: Sulake julkistaa tekemänsä laajan nuorisotutkimuksen 24.4. pidettävässä markkinointitilaisuudessa. Lehdistötiedote tässä

47:30 min: Saadaanko Habbosta mobiiliversiota? Kännyliittymää habbo-henkilöille?

Nokian S60-puhelimissa toimiva virtuaalimaailma MiniFriday kerää tuhansittain käyttäjiä mm. Bruneista ja Filippiineiltä.

Advertisements
  1. Ei kommentteja.
  1. maaliskuu 25, 2008 7:06 pm

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: